Regulamin

Obowiązujący Regulamin Serwisu www.crp.wroclaw.pl oraz Platformy Szkoleniowej

  1. Zasady i definicje

    Regulamin określa zasady, zakres i warunki korzystania z serwisu www. crp.wroclaw.pl oraz platformy szkoleniowej crp.wroclaw.pl/platforma. Regulamin jest wiążący dla wszystkich użytkowników Serwisu i Platformy, zwanych dalej Użytkownikami.

    Na potrzeby niniejszego Regulaminu wskazane poniżej pojęcia przyjmują następujące znaczenie:

    1. Administrator/Sprzedawca - CRP EDU Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wielkiej 67, 53-340 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr: 0000550228, NIP: 8971806649, REGON: 361113983 , (numer kontaktowy: +48 730 766 711, adres e-mail: kontakt@crp.wroclaw.pl)
    2. Organizator - Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wielkiej 67, 53-340 Wrocław - Niepubliczna placówka kształcenia ustawicznego, REGON: 362571564
    3. Użytkownik/Usługobiorca/Kupujący - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Serwisu www.crp.wroclaw.pl oraz Platformy Szkoleniowej
    4. Kurs - szkolenie on-line przygotowane przez Organizatora, dostępne w formie plików PDF, składające się zarówno z części teoretycznej obejmującej materiały dydaktyczne, jak i części testowej mającej na celu weryfikację wiedzy Użytkowników
    5. Konto - indywidualny profil przydzielony Użytkownikowi, za pomocą którego Użytkownik może dokonywać określonych działań w ramach Serwisu oraz Platformy Szkoleniowej. Konto powiązane jest z imieniem i nazwiskiem oraz adresem mailowym podawanym podczas rejestracji Użytkownika.
    6. Platforma szkoleniowa - platforma edukacyjna dostępna pod adresem crp.wroclaw.pl/platforma, w ramach której Użytkownicy uzyskują dostęp do zakupionych kursów.
    7. Umowa sprzedaży - umowa zawarta przez CRP EDU sp. z o.o. z klientem serwisu, w trybie określonym w niniejszym Regulaminie, w wyniku której klient dokonuje zakupu wybranego przez siebie kursu, zaś Organizator zapewnia dostęp do zakupionych materiałów oraz kompleksową obsługę na każdym etapie uczestnictwa wraz z wystawieniem odpowiednich dokumentów poświadczających ukończenie zakupionego kursu.
    8. Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą Formularza Zamówienia oraz zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
    9. Formularz po ukończeniu kursu - elektroniczny formularz dostępny w indywidualnym koncie przydzielonym Użytkownikowi, zawierający dane personalne niezbędne do wystawienia zaświadczenia MEiN oraz adres do wysyłki dokumentów, który Użytkownik zobowiązany jest samodzielnie wypełnić celem otrzymania uzyskanych dokumentów.
  2. Zawarcie umowy sprzedaży
    1. Kupujący może składać zamówienia przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem serwisu Sprzedającego dostępnym pod adresem: www.crp.wroclaw.pl
    2. Zawarcie umowy następuje poprzez złożenie przez Użytkownika Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień dostępnego na stronie internetowej Sprzedającego. Złożenie zamówienia polega na wyrażeniu oświadczenia woli zawarcia umowy sprzedaży w myśl odpowiednich przepisów kodeksu cywilnego oraz następczym opłaceniu Zamówienia.
    3. W Formularzu Zamówień Użytkownik wskazuje:
      - Imię i nazwisko uczestnika kursu
      - Numer telefonu oraz adres email, do którego będzie przyporządkowane konto na Platformie Szkoleniowej
      - Dane do faktury (opcjonalnie)
      Wypełniając Formularz, Użytkownik potwierdza autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym danych zawartych w Formularzu oraz akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu, uznając jego wiążący charakter.
    4. Po wypełnieniu Formularza Zamówienia Zamawiający wybiera przycisk „Przejdź do płatności” oraz opłaca Zamówienie.
    5. Nie jest możliwe złożenie zamówienia bez wypełnienia Formularza Zamówienia, z wyjątkiem zamówienień opierających się na fakturze pro-fomie lub na fakturze z odroczonym terminem płatności. Takie zamówienie z danymi niezbędnymi do wystawienia faktury oraz danymi Uczestnika kursu (adres mailowy oraz imię i nazwisko) należy złożyć mailowo na adres: kontakt@crp.wroclaw.pl.
      W przypadku złożenia zamówienia opierającego się na fakturze pro-forma lub na fakturze z odroczonym terminem płatności, Kupujący zobowiązany jest do podania w treści wiadomości mailowej kierowanej na powyższy adres mailowy (kontakt@crp.wroclaw.pl):
      a) danych niezbędnych do wystawienia faktury,
      b) imienia i nazwiska uczestnika kursu
      c) adresu e-mail uczestnika kursu,
      d) oświadczenia o treści: ,,Akceptuję postanowienia Regulaminu Serwisu oraz Platformy Szkoleniowej oraz wyrażam zgodę na przekazanie i przetwarzanie danych osobowych uczestników kursów Sprzedawcy i Organizatorowi na potrzeby właściwej realizacji Zamówienia oraz obsługi Kursu".
    6. Zamówienie uważa się za przyjęte w momencie przesłania Zamawiającemu informacji o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę za pośrednictwem korespondencji elektronicznej na adres e-mail podany przez Zamawiającego w trakcie składania Zamówienia.
    7. Organizator/ Sprzedawca zastrzega, iż na prośbę Uczestnika kursu może przygotować dokumentację w postaci: listy obecności, dziennika zajęć, programu nauczania (zakres szkolenia).
    8. Organizator/ Sprzedawca zastrzega, iż za przygotowanie/uzupełnienie dokumentacji nie wskazanej w pkt. II pdp.7 niniejszego regulaminu zostanie naliczona opłata dodatkową w wysokości od 100 do 400 zł + VAT w zależności od specyfiki i liczby wymaganych dokumentów. Opłata ta nie dotyczy Usługobiorców/Kupujących, których zamówienie opiewa na kwotę minimum 1 500,00 zł.
  3. Formy zapłaty

    W przypadku złożenia zamówienia przez Kupującego, który wypełnił poprawnie Formularz Zamówień, zapłaty za dostęp do Platformy Szkoleniowej z wykupionym Kursem można dokonać:

    1. za pośrednictwem systemu płatności PayNow (szybki przelew internetowy, BLIK, GooglePay),
    2. za pomocą karty płatniczej:
      - Visa
      - Visa Electron
      - MasterCard
      - MasterCard Electronic
      - Maestro

      Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
    3. przelewem tradycyjnym w placówce bankowej lub w serwisie bankowym online na konto (po wyborze metody płatności ,,Przelew tradycyjny na konto" i podaniu następujących danych:

      Odbiorca:

      CRP EDU sp. z o.o.
      ul. Wielka 67, 53-340 Wrocław

      34 1140 2004 0000 3702 7813 2746

      Tytuł przelewu: numer zamówienia (wygenerowany automatycznie na stronie internetowej po wyborze tej metody płatności, Użytkownik otrzyma go także na swój adres e-mail)

    4. Cena podana przy każdym Kursie jest ceną obowiązującą w trakcie składania Zamówienia i jest wiążąca dla Użytkownika i Sprzedawcy. Niewniesienie wpłaty w terminie, w jakim operator płatności (dalej: Operator) oczekuje na wpłatę tj. do 10 dni roboczych bez względu na formę płatności, oznacza rezygnację z zakupu i anulowanie Zamówienia.
    5. Sprzedawca (CRP EDU Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu) informuje, iż nie jest płatnikiem podatku VAT, w związku z czym dla Kursów i usług widniejących w Serwisie oraz na Platformie Szkoleniowej cena brutto jest równa cenie netto.
    6. Użytkownik może zostać zobowiązany do poniesienia dodatkowych kosztów zakupu wynikających np. z tytułu prowizji bankowych, opłat na rzecz Operatorów lub innych ewentualnych opłat wynikających z wybranego przez Użytkownika sposobu płatności, na co Sprzedawca nie ma wpływu, a co Użytkowych akceptuje.
    7. Sprzedawca wystawia faktury bez VAT (zw) na życzenie Kupującego. Dane do faktury należy podać wypełniając Formularz Zamówienia (patrz. pkt II pdp 3 Regulaminu) bądź w przypadku faktury pro-forma i faktury z odroczonym terminem płatności, wysłać odpowiednie dane na adres e-mail: kontakt@crp.wroclaw.pl (patrz. pkt II pdp 5 Regulaminu). Sprzedawca zastrzega, iż faktury zostaną wystawione i wysłane w ciągu 7 dni od otrzymania zgłoszenia z danymi niezbędnymi do wystawienia faktury.
    8. Kupujący może zażądać wystawienia faktury bez VAT (zw) wyłącznie w terminie 3 miesięcy, llicząc od końca miesiąca, w którym nastąpiła sprzedaż. Po upływie tego terminu faktury nie będą wystawiane.
    9. Faktury dostarczane będą na życzenie Kupującego w formie elektronicznej.
  4. Realizacja umowy sprzedaży
    1. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
    2. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą - od uznania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
    3. Po uzykaniu pozytywnej autoryzacji płatności lub uzania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, Użytkownik otrzymuje drogą mailową informację o uzyskaniu dostępu do zakupionego Kursu na Platformie Szkoleniowej.
    4. Czas dostępu do materiałów jest nieograniczony. Kurs należy jednak ukończyć w terminie do 120 dni od pierwszego logowania przez Użytkownika. W przypadku przekroczenia terminu na realizację kursu, możliwe jest jego wydłużenie poprzez uiszczenie dodatkowej opłaty w wysokości 15,00 zł.
  5. Korzystanie z udostępnionych materiałów
    1. Aby korzystać z Platformy Szkoleniowej, wymagane jest użytkowanie sprzętu spełniającego następujące warunki techniczne: urządzenie z połączeniem do Internetu (min. 512 kb/s), przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript (np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera) i obsługująca tzw. cookies, a także zainstalowane oprogramowanie lub aplikacja umożliwiająca odczyt plików w formacie PDF (np. Adobe Reader, Foxit Reader). Platforma jest dostępna zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony i tablety.
    2. Administrator oraz Organizator nie ponoszą odpowiedzialności za nieodpowiednią konfigurację komputera Użytkownika
    3. Administrator oraz Organizator nie ponoszą odpowiedzialności za sytuacje, w których Użytkownik nie weźmie udziału w Kursie na skutek problemów sprzętowych dotycząch urządzeń, którymi Użytkownik się posługuje.
    4. Korzystanie z zasobów Platformy Szkoleniowej wymaga uprzedniego zalogowania się za pomocą danych do logowania, tj. loginu i hasła. Loginem jest adres e-mail, który Użytkownik podaje przy wypełnianiu Formularza Zamówienia i obowiązuje on także przy składaniu następnych Zamówień. Hasło Użytkownik ustala samodzielnie po wejściu w ,,link aktywacyjny" otrzymany od Organizatora bezpośrednio po złożeniu Zamówienia.
    5. Użytkownik Kursu zobowiązuje się do nieudostępniania osobom trzecim materiałów stanowiących treść szkolenia zarówno w całości, jak i w części, bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Administratora/Organizatora, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej oraz karnej.
    6. Platforma Szkoleniowa (z wyjątkiem sytuacji losowych, np. awarii) jest czynna i dostępna dla Użytkownika w każdym czasie. Użytkownik Kursu samodzielnie decyduje zatem kiedy zapoznaje się z materiałami szkoleniowymi, w dogodnym dla siebie terminie i czasie.
    7. Użytkownik przystępuje do testów sprawdzających dostępnych na Platformie Szkoleniowej (crp.wroclaw.pl/platforma) we własnym zakresie, w dogodnym dla siebie terminie i czasie. Możliwe jest rozwiązanie wszystkich testów sprawdzających jednorazowo po uprzednim zapoznaniu się ze wszystkimi materiałami szkoleniowymi albo systematyczne rozwiązywanie testów sprawdzających po przeszkoleniu z poszczególnych modułów (części) Kursu.
    8. W przypadku naruszenia przez Użytkownika dóbr osobistych Administratora/Organizatora i/lub naruszenia postanowień Regulaminu, Organizator/Administrator podejmie stosowne kroki prawne, o czym Użytkownik został poinformowany i na warunki te zgadza się, akceptując niniejszy Regulamin.
    9. Wszelkie informacje i materiały szkoleniowe zamieszczone na stronach Serwisu lub Platformy Szkoleniowej podlegają ochronie prawnej, zaś ich wykorzystywanie w celach komercyjnych jest niedozwolone i traktowane będzie jako naruszenie praw autorskich.
  6. Zaświadczenia o ukończeniu kursu
    1. Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu posiada wpis (nr 129310) do ewidencji szkół i placówek niepublicznych. Na podstawie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 10 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Poz. 2175) Organizator wydaje zaświadczenia o ukończeniu kursu.
    2. Rozwiązanie wszystkich testów sprawdzających przypisanych do modułów w Kursie oraz uzyskanie minimum 70% prawidłowych odpowiedzi z każdego testu wraz z udzieleniem prawidłowej odpowiedzi pisemnej na jedno pytanie otwarte w ostatnim module kursu są kumulatywnie podstawą do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu kompetencji ogólnych, o ile Organizator przewidział wydanie stosownych zaświadczeń. Szczegółowe informacje dotyczące zaświadczeń ukończenia danego kursu podane są każdorazowo przy opisie kursu.
    3. Odpowiedzi udzielone przez Użytkownika na pytania otwarte są sprawdzane w dwóch turach każdego dnia roboczego, w godzinach pracy biura. W przypadku nieprawidłowej odpowiedzi, Uczestnik otrzyma powiadomienie drogą mailową z komentarzem oceniającego. Organizator nie obciąża Uczestnika kosztami za ponowne sprawdzenie odpowiedzi na pytanie otwarte - jest to bezpłatne.
    4. Użytkownik, który ukończył kurs z wynikiem pozytywnym, otrzyma na Platformie Szkoleniowej dostęp do Formularza dotyczącego wysyłki dokumentów. Formularz ten należy wypełnić poprzez podanie prawidłowych danych umożliwiających skuteczne doręczenie Użytkownikowi dokumentów potwierdzających ukończenie Kursu.
    5. Dokumenty potwierdzające ukończenie kursu (zaświadczenie MEN oraz dyplom) każdy Użytkownik otrzyma w wersji elektronicznej na Platormie Szkoleniowej. Oprócz wersji elektronicznej, możliwe jest otrzymanie wysyłki dokumentów w wersji papierowej, które dokonywane jest metodą wybraną bezpośrednio przez Użytkownika spośród metod wysyłki zaproponowanych przez Organizatora.Użytkownik zobowiązany jest do pokrycia kosztów wysłania w/w dokumentów, przy czym Organizator zastrzega, iż ceny wysyłki mogą się różnić w zależności od metody wariantu wysyłki wybranego przez Użytkownika. Wybór wariantu powinien zostać dokonany spośród następujących, dostępnych sposobów:
      a) W cenie kursu:
      - Tryb zwykły Poczta Polska - sporządzenie i wysyłka dokumentów do 14 dni roboczych (list ekonomiczny) lub
      - Bez wysyłki - wyłącznie skany dokumentów tj. zaświadczenie MEN oraz dyplom, lub wyłącznie dyplom (bez danych osobowych), do 7 dni roboczych, wysyłka elektroniczna.
      b) Za dodatkową opłatą zgodnie z tabelą opłat (dostępna poniżej)
      - Tryb zwykły Kurier - sporządzenie i wysyłka dokumentów do 14 dni roboczych (dostawa kurierem InPost)
      - Tryb zwykły Poczta Polska - Wysyłka Zagraniczna - sporządzenie i wysyłka dokumentów do 14 dni roboczych (list polecony)
      - Tryb Express - sporządzenie i wysyłka dokumentów do 3 dni roboczych (dostawa kurierem InPost).
      - Paczkomat InPost - sporządzenie i wysyłka dokumentów do 14 dni roboczych (dostawa paczkomatem)

      Tabela opłat dotyczących wysyłki dokumentów:
      Nazwa usługi Cena Termin realizacji
      Wysyłka dokumentów Pocztą Polską 0zł 14 dni roboczych
      Ponowna wysyłka dokumentów Pocztą Polską wynikająca z błędów adresowych Uczestnika 7zł 14 dni roboczych
      Wysyłka dokumentów trybem zwykłym kurierem InPost 14zł 14 dni roboczych
      Wysyłka dokumentów trybem express kurierem InPost 30zł 3 dni robocze
      Wysyłka dokumentów paczkomatem InPost 14zł 14 dni roboczych
      Elektroniczna wersja dokumentów 0zł -
      Duplikat dyplomu 10zł W zależności od wybranej formy wysyłki
      Duplikat zaświadczenia 10zł W zależności od wybranej formy wysyłki
      Dyplom w języku angielskim 30zł W zależności od wybranej formy wysyłki
      Dyplom w języku niemieckim 30zł W zależności od wybranej formy wysyłki
      Dyplom w języku francuskim 30zł W zależności od wybranej formy wysyłki
      Dyplom w języku ukraińskim 30zł W zależności od wybranej formy wysyłki
      Dyplom w języku hiszpańskim 30zł W zależności od wybranej formy wysyłki
      Dyplom w języku rosyjskim 30zł W zależności od wybranej formy wysyłki
      Dyplom w języku norweskim 60zł W zależności od wybranej formy wysyłki
    6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Użytkownika błędnych danych w Formularzu do wysyłki dokumentów potwierdzających ukończenie kursu. W przypadku pomyłek w elektronicznym Formularzu po ukończeniu szkolenia, takich jak: literówki, niepoprawne i niekompletne adresy, niepoprawny numer PESEL i inne, ponowna wysyłka dokumentów nastąpi po wniesieniu przez Uczestnika opłaty w wysokości 20,00 zł bezpośrednio na numer konta podany w niniejszym Regulaminie. Cena ta obejmuje wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej (list ekonomiczny) do 14 dni roboczych. Istnieje możliwość wysyłki kurierskiej za dodatkową opłatą: 14,00 zł (wysyłka do 14 dni roboczych) lub w trybie przyspieszonym (do 3 dni roboczych) w wysokości 30,00 zł.
    7. Duplikaty dokumentów są wystawiane na prośbę Użytkownika. Koszt duplikatów (dyplom + zaświadczenie) wynosi 20,00 zł. Cena ta obejmuję wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej (list ekonomiczny) do 14 dni roboczych lub wysyłkę dokumentów w wersji elektronicznej. Istnieje możliwość wysyłki kurierskiej za dodatkową opłatą: 14,00 zł (wysyłka do 14 dni roboczych) lub w trybie przyspieszonym (do 3 dni roboczych) w wysokości 30,00 zł.
    8. Wszelkie problemy związane z wysyłką dokumentów, takie jak: brak dostarczenia przesyłki, brak uzyskania numeru śledzenia przesyłki, brak informacji o wysyłce, należy zgłaszać w ciągu 30 dni od daty wysłania dokumentów do Użytkownika. Informację o dacie wysłania dokumentów Użytkownik otrzymuje mailowo. Po przekroczeniu 30-dniowego terminu, przesyłka uznawana jest za skutecznie doręczoną i ewentualna ponowna wysyłka dokumentów następuje po opłaceniu przez Użytkownika duplikatów dokumentów.
    9. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, reklamacje Uczestnik kieruje bezpośrednio do przewoźników, tj. Poczty Polskiej lub InPost, w zależności od wybranej metody wysyłki dokumentów.
    10. Akceptując niniejszy Regulamin, Użytkownik zgadza się na przekazanie drogą mailową Administratorowi/Organizatorowi danych osobowych niezbędnych do wystawienia i wysłania Zaświadczenia MEN oraz dyplomu, takich jak data i miejsce urodzenia, numer PESEL i adres korespondencyjny.
  7. Promocje i rabaty
    1. W ramach oferty dostępnej w Serwisie i na Platformie Szkoleniowej, Sprzedawca przewiduje wprowadzanie promocji oraz kodów rabatowych upoważniających do zakupu wybranych Kursów oraz usług po cenie niższej od pierwotnej (regularnej).
    2. Promocje oraz kody rabatowe powodują określone obniżenie ceny Kursu/usługi, przy czym finalną (promocyjną) cenę oblicza się od pierwotnej (regularnej) ceny produktu (przykład: przy kursie dostępnym wg regularnej ceny w kwocie 100,00 zł, rabat 20% obliczamy następująco: 100,00 zł [cena regularna] - 20,00 zł [20% ceny regularnej] = 80,00 zł [cena finalna po uwzględnieniu rabatu]).
    3. Promocje oraz kody rabatowe mają z góry przewidziany termin ważności i mogą być ograniczone czasowo. W przypadku upływu daty ważności kodu rabatowego, rabat przepada i brak jest możliwości jego przywrócenia.
    4. Promocje oraz kody rabatowe nie podlegają łączeniu. Brak jest zatem możliwości użycia kodu rabatowego wobec ceny promocyjnej. Jednakże Organizator informuje, iż w przypadku gdy Użytkownikowi przysługuje zarówno cena promocyjna, jak i kod rabatowy, zastosowaniu podlega rozwiązanie przewidujące cenę korzystniejszą dla Użytkownika.
    5. Organizator zastrzega możliwość swobodnego zmieniania promocji dostępnych w Serwisie oraz na Platformie Szkoleniowej w dowolnym czasie, w tym także w trakcie trwania promocji.
    6. Wszelkie ewentualne wątpliwości mogące powstać w związku ze skorzystaniem z dostępnych promocji oraz kodów rabatowych podlegać będą indywidualnemu rozpoznaniu przez Organizatora.
  8. Reklamacje
    1. W przypadku problemów z logowaniem na Platformę Szkoleniową lub dostępem do zamówionego i opłaconego kursu Użytkownik powinien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Organizatora/Administratora drogą mailową na adres kontakt@crp.wroclaw.pl.
    2. W przypadku chęci złożenia reklamacji, Użytkownik powinien pobrać formularz reklamacyjny znajdujący się w załącznikach niniejszego Regulaminu (dostępny pod treścią Regulaminu), uzupełnić go oraz odesłać mailowo w formie skanu na adres kontakt@crp.wroclaw.pl.
    3. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez CRP EDU sp. z o.o. będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia na adres kontakt@crp.wroclaw.pl.
    4. Organizator/Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe nie z jego winy.
    5. Organizator/Administrator, zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 21 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dotyczących usług, m.in. poprzez złożenie przez Kupującego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym, po uprzednim wyczerpaniu trybu postępowania reklamacyjnego u Organizatora/Administratora.
    6. Wykaz Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    7. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  9. Odstąpienie od umowy
    1. Zgodnie z przepisami prawa, produkty będące treściami cyfrowymi, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, nie podlegają prawu do odstąpienia od umowy. Przez dokonanie zakupu, Użytkownik wyraził zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie realizacji usługi i akceptuje fakt, że w związku z tym stracił prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  10. Informacje o przetwarzaniu danych
    1. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest: CRP EDU sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wielkiej 67, 53-340 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr: 0000550228, NIP: 8971806649, REGON: 361113983 , (numer kontaktowy: +48 730 766 711, adres e-mail: kontakt@crp.wroclaw.pl), zwana dalej ,,Administratorem"
    2. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są w celach:
      - zawierania i wykonywania umów oraz świadczenia usług;
      - wykonania przez Administratora obowiązków prawnych względem instytucji państwowych w związku z wykonaniem umowy;
      - odszkodowawczo-windykacyjnych, w sytuacji niewywiązania się przez Użytkownika ze zobowiązań na rzecz Administratora;
      - zabezpieczenia i ochrony przed roszczeniami;
      - promocji swoich usług przez Administratora (newsletter mailowy), wyłącznie w przypadku udzielenia przez Użytkownika zgody na przetwarzanie danych w tym celu;
    3. Administrator przetwarza dane Użytkowników na podstawie:
      - udzielonej przez Użytkownika zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
      - zawartych umów lub podjęcia czynności zmierzających do ich zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
      - obowiązków prawnych ciążących na administratorze jako pracodawcy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
      - realizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Za prawnie uzasadniony interes Administrator uznaje zabezpieczenie swoich roszczeń względem kontrahentów oraz ochronę przed roszczeniami ze strony kontrahentów.
    4. Odbiorcą danych Użytkownika mogą być podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie m.in.: obsługi księgowej (biuro rachunkowe), obsługi administracyjno-biurowej, obsługi informatycznej oraz instytucje państwowe,uznawane za odbiorców danych.
    5. Dane osobowe Użytkownika będą przechowywane przez okres trwania stosunku prawnego, a po jego zakończeniu przez 6 lat w stosunku do dokumentów księgowych. W sytuacji sporu prawnego dane będą przechowane do czasu przedawnienia się roszczeń Administratora.
    6. Użytkownik posiada następujące prawa: prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie i w dowolnej formie, chyba że przetwarzanie danych Użytkownika odbywa się w celu wykonywania umowy przez Administratora lub w celu wywiązania się przez Administratora z obowiązków prawnych względem instytucji państwowych.
    7. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
    8. Podanie przez Użytkownika danych osobowych wymaganych przez Administratora jest warunkiem koniecznym do podjęcia przez Administratora działań poprzedzających zawarcie umowy lub w związku z zawarciem i realizacją umowy.
    9. W przypadku udzielenia przez Użytkownika zgody na przetwarzanie danych w celach promocji swoich usług przez Administratora w formie mailowego newslettera, udzielona przez Użytkownika zgoda jest dobrowolna i może zostać w każdym czasie cofnięta.
    10. Więcej informacji w przedmiocie ochrony danych osobowych Użytkownik może otrzymać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: www.uodo.gov.pl
  11. Postanowienia końcowe
    1. Organizator/ Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe działanie Serwisu oraz Platformy Szkoleniowej, a także ich niezbędną obsługę. Organizator od momentu uzyskania informacji o jakimkolwiek problemie z Serwisem lub Platformą Szkoleniową, zastrzega sobie prawo do rozwiązania problemu w ciągu 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia problemu, w zależności od złożoności danej sytuacji. W przypadku wystąpienia niestandardowego bądź złożonego problemu, termin ten może ulec wydłużeniu adekwatnemu do poczynienia stosownych działań naprawczych.
    2. Organizator/Administrator zastrzega sobie prawo do całkowitego lub częściowego wyłączenia serwisu na czas nieokreślony celem jego modernizacji lub naprawy. Użytkownik może domagać się z tego tytułu odstąpienia od umowy lub częściowego zwrotu kosztów w zależności od czasu trwania usterki/prac technicznych. Każdy taki przypadek podlegać będzie indywidualnemu rozpatrzeniu z uwzględnieniem zaistniałych okoliczności.
    3. Organizator/ Administrator zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie bez podania przyczyny. O zaistniałych zmianach w Regulaminie Organizator powiadomi każdorazowo Użytkowników.
    4. Użytkownik jest zobowiązany zapoznać się ze zmianami w Regulaminie, jeśli korzysta w jakikolwiek sposób z Serwisu.
    5. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją warunków Regulaminu. Brak takiej akceptacji oznacza, że Użytkownik nie powinien korzystać z serwisu. Akceptację Regulaminu przed złożeniem zamówienia Użytkownik wyraża przez zaznaczenie w polu ,,Koszyk".

Załączniki:
- Formularz reklamacyjny

Regulamin dodawania opinii

  1. Postanowienia ogólne
    1. Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady świadczenia usługi elektronicznej - zamieszczania opinii Użytkowników na temat usług szkoleniowych będących w ofercie Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu, prowadzonym przez CRP EDU Sp. z o.o.
    2. Opinię na temat usług szkoleniowych może dodać Użytkownik, który zakupił szkolenie i zrealizował test końcowy.
    3. Użytkownik przesyłając do firmy CRP EDU Sp. z o.o. opinię o szkoleniu akceptuje i wyraża zgodę na przestrzeganie zasad Regulaminu.
    4. Opinią Użytkownika jest cała wypowiedź ściśle powiązana z jego subiektywnym spojrzeniem na zrealizowaną usługę szkoleniową (dalej: Opinia).
    5. Rezygnacja z usługi zamieszczania Opinii możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania treści przez Użytkownika na stronie www.crp.wroclaw.pl.
  2. Zasady publikowania Opinii
    1. Aby Opinia mogła być opublikowana na stronie www, powinna być napisana w języku polskim z zachowaniem obowiązujących zasad poprawnej polszczyzny.
    2. Publikowane wypowiedzi są subiektywnymi Opiniami Użytkowników.
    3. W celu opublikowania Opinii, Użytkownik powinien podać następujące dane, tj.:
      a. ocenę w skali od 1 do 5 gwiazdek dla kluczowych cech produktu,
      b. oznaczenie Użytkownika (imię, miejscowość),
      c. treść Opinii,
      a następnie oświadczyć, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść oraz kliknąć odpowiedni przycisk potwierdzający dodanie Opinii. Powyższe dane mogą zostać wykorzystane w celu weryfikacji prawdziwości wypowiedzi.
    4. Opinia nadesłana przez Użytkownika zostanie opublikowana po weryfikacji przez zespół ds. e-commerce pod kątem zgodności jej treści z zasadami przewidzianymi w Regulaminie. CRP EDU sp. z o.o. jest uprawniona do decydowania o umieszczaniu na stronie www lub odrzucaniu nadesłanej Opinii w sytuacji, gdy wystąpi okoliczność wskazana w § 2 ust. 6 Regulaminu. Decyzja o umieszczaniu na stronie www.crp.wroclaw.pl lub odrzucaniu nadesłanej Opinii następuje w terminie do 5 dni roboczych, liczonych od momentu przesłania Opinii przez Użytkownika. O odrzuceniu Opinii Użytkownik jest informowany w wiadomości wysłanej na adres e-mail podany w formularzu dodawania opinii, wraz z podaniem przyczyny odrzucenia Opinii. Użytkownik ma możliwość ponownego umieszczenia Opinii spełniającej warunki niniejszego Regulaminu.
    5. Użytkownik oświadcza, że jego wypowiedź nie narusza obowiązujących przepisów prawa, ani praw osób trzecich. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego na stronie www.crp.wroclaw.pl.
    6. CRP EDU sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji Opinii, w przypadku gdy:
      a. jest ona sprzeczna z prawem lub dobrymi obyczajami, w szczególności wzywa do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp., zawiera treści faszystowskie, pornograficzne oraz powszechnie uznane za wulgarne, propaguje przemoc lub obraża uczucia religijne,
      b. narusza jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności,
      c. zawiera dane osobowe, teleadresowe adresy e-mail lub inne dane umożliwiające bezpośredni kontakt,
      d. jest kopią treści Opinii w całości lub części od innych Użytkowników, producenta opiniowanego produktu oraz zawiera fragmenty treści z różnych źródeł;
      e. zawiera odnośniki do innych stron internetowych, podmiotów innych niż Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu, w szczególności konkurencyjnych firm szkoleniowych, zawierających cenę produktów,
      f. zawiera treści reklamowe lub inne treści o charakterze komercyjnym,
      g. nie dotyczy w całości lub części opiniowanego produktu,
      h. zawiera treści o charakterze spamu,
      i. dodawana jest wielokrotnie przez tego samego Użytkownika i/lub o tożsamej treści,
      j. jest zamieszczana przez automaty, tzw. boty,
      k. jest Opinią spełniającą kryteria wskazane w § 5 ust. 4 Regulaminu.
    7. Treści Opinii Użytkowników mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom ścigania lub wymiaru sprawiedliwości.
    8. Ocena Użytkowników dla usługi szkoleniowej to średnia wyliczona na podstawie indywidualnych ocen.
    9. CRP EDU Sp. z o.o. udostępnia Użytkownikom funkcjonalność sortowania Opinii, która może odbywać się w następujący sposób:
      a. wg nazwy kursu;
      b. wg wartości ocen (malejąco lub rosnąco) - wartość oceny w danej Opinii wynika ze średniej ocen przyznanych przez Użytkowników za kluczowe cechy wskazane dla danej grupy produktowej. Oceny wszystkich cech mają jednakową wagę przy wyliczaniu oceny średniej;
    10. Możliwość pozostawienia Opinii ogranicza się do umieszczenia tekstu, tj. Użytkownik nie może dodawać m.in. plików graficznych czy multimedialnych.
  3. Weryfikacja opinii
    1. Opinie dodawane są przez Użytkowników za pośrednictwem specjalnego miejsca na platformie szkoleniowej, po udzieleniu odpowiedzi na pytanie otwarte.
    2. Pracownik działu obsługi klienta akceptuje opinię wystawioną przez klienta i umieszcza ją w całości, nie zmieniając jej treści, na stronie www.crp.wroclaw.pl
  4. Prawa autorskie
    1. Użytkownik udziela CRP EDU Sp. z o.o. nieograniczonej w czasie licencji na nieodpłatne korzystanie oraz rozpowszechnianie i publikowanie, kopiowanie i modyfikowanie oraz dystrybucję przez CRP EDU Sp .z o.o. wszelkich zamieszczonych przez niego Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl.
    2. W ramach udzielonej licencji CRP EDU Sp z o.o. otrzymuje prawo do:
      a. rozpowszechniania Opinii przez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet), publiczne wyświetlenie i republikację,
      b. utrwalanie i zwielokrotnianie Opinii - wytwarzanie dowolną techniką egzemplarzy Opinii, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową.
      W ramach udzielonej licencji autor wyraża zgodę na wykorzystywanie Opinii w dowolnych częściach, udzielanie sublicencji osobom trzecim na wykorzystywanie utworu lub jego części, wykorzystywanie utworu lub dowolnej jego części w celu promocji i reklamy CRR EDU Sp. z o.o.. Jednocześnie autor udzielając licencji, zapewnia TERG, że Opinia jest autorska oraz jest wynikiem własnej intelektualnej pracy Użytkownika, nie narusza praw autorskich osób trzecich. W przypadku nieprawdziwości powyższych oświadczeń Użytkownik ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za naruszenie ich praw.
  5. Odpowiedzialność Użytkownika w zakresie zamieszczanych przez niego Opinii
    1. Zamieszczając treści oraz udostępniając je, Użytkownik dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów w CRP EDU Sp. z o.o. i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. CRP EDU Sp. z o.o. nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
    2. Klient oświadcza, że:
      a. jego Opinia nie narusza zasad opisanych w Regulaminie;
      b. jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych do utworów i/lub praw pokrewnych do przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści;
      c. wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Użytkowników oraz CRP EDU Sp. z o.o., jak również upoważnia CRP EDU Sp. z o.o. do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
      d. wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
    3. CRP EDU Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Użytkowników treści jedynie pod warunkiem otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności. W przypadku otrzymania powiadomienia, CRP EDU Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Użytkowników w ramach korzystania przez nich z usługi dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl, w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa.
    4. Zabronione jest udostępnianie za pośrednictwem usługi treści sprzecznych z prawem, w tym zwłaszcza takich, które mogłyby:
      a. zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
      b. naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
      c. posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierać słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe) czy też prezentować inne osoby w niekorzystnym świetle;
      d. pozostawać w sprzeczności z interesem CRP EDU Sp. z o.o., tj. stanowić treści o charakterze reklamowym innego przedsiębiorcy lub produktu; treści nie związanych z działalnością CRP EDU Sp. z o.o.; treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd;
      e. naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
  6. Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw
    1. W przypadku, gdy Użytkownik lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana na stronie www.crp.wroclaw.pl narusza jej prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić CRP EDU Sp. z o.o. o potencjalnym naruszeniu.
    2. CRP EDU Sp. z o.o powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze strony treści będących przyczyną naruszenia.
  7. Postanowienia końcowe
    1. CRP EDU Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu z Użytkownikiem zamieszczającym Opinię pod pozostawionym adresem e-mail.
    2. Przy okazji dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl, Użytkownik może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mail komunikatów marketingowych (np. ofert, bonów rabatowych, aktualnych promocji). W takim przypadku CRP EDU Sp. z o.o. wyraźnie informuje Użytkownika o zasadach przetwarzania jego danych osobowych w ww. celu. Wyrażenie jakiekolwiek ww. zgody nie warunkuje skorzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl. Zgoda taka może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie CRP EDU Sp. z o.o. stosownego oświadczenia przez Użytkownika. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres CRP EDU Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    3. Wszelkie prawa, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów i zdjęć zamieszczanych na stronie internetowej www.crp.wroclaw.pl (za wyjątkiem niektórych logotypów i zdjęć prezentowanych na stronie internetowej www.crp.wroclaw.pl w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do CRP EDU Sp. z o.o..
    4. CRP EDU Sp. z o.o. dołoży starań, aby korzystanie z możliwości dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające dodawanie Opinii na stronie CRP, to przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta z włączoną obsługą języka JavaScript oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 kbit/s. Strona Internetowa jest responsywna i dynamicznie dopasowuje się do każdej rozdzielczości ekranu
    5. W celu dodawania Opinii na stronie CRP konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej.
    6. CRP EDU Sp. z o.o oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. CRP EDU Sp. z o.o nigdy nie zwraca się do Użytkownika z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie hasła lub innych danych dostępowych.
    7. Nie jest dopuszczalne dodawanie Opinii na stronie CRP w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności, która naruszałaby interes CRP EDU Sp. z o.o., tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością CRP EDU Sp. Z o.o., działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
    8. Zarówno Użytkownik, jak i CRP EDU Sp. z o.o. mogą rozwiązać umowę o świadczenie usługi dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
    9. Użytkownik, który skorzystał z usługi dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do CRP EDU Sp. z o.o. stosownego oświadczenia woli przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się CRP EDU Sp. z o.o. z oświadczeniem woli Użytkownika.
    10. CRP EDU Sp. z o.o. wypowiada umowę o świadczenie usługi dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl. poprzez wysłanie do Użytkownika stosownego oświadczenia na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika podczas dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl.
    11. Użytkownik może zgłosić CRP EDU Sp. z o.o. reklamację w związku z korzystaniem z usługi dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres: kontakt@crp.wroclaw.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. CRP EDU Sp. z o.o niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Użytkownikowi odpowiedzi.
    12. Użytkownik będący konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla CRP EDU Sp. z o.o. jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 15A, 50 - 069 Wrocław, tel: 71 344-20-38, fax: 71 344-26-02, e-mail: sekretariat@wiih.wroclaw.pl Zasady dostępu do procedur pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.. Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
    13. Niniejszy Regulamin obejmuje całość uregulowań dotyczących usługi dodawania Opinii i stanowi uzupełnienie treści zawartych w Regulaminie CRP EDU Sp z o.o..
    14. CRP EDU Sp. z o.o zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowego Regulaminu, przy czym nowy Regulamin będzie miał zastosowanie wyłącznie do umów o świadczenie usługi dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl. zawartych po jego wprowadzeniu. Wszystkie umowy o świadczenie usługi dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl. zawarte przed wprowadzeniem nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia danej umowy o świadczenie usługi dodawania Opinii na stronie www.crp.wroclaw.pl.. O zmianie regulaminu CRP EDU Sp. z o.o. poinformuje za pośrednictwem strony www.crp.wroclaw.pl.
    15. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej www.crp.wroclaw.pl.