Informacje ogólne:
Social media to społeczna aktywność ludzi w internecie. Użytkownicy serwisów, takich jak Facebook czy Instagram właśnie w sieci wykazują zaangażowanie i budują relacje. Nic więc dziwnego, że zjawisko to stało się olbrzymim polem do popisu dla firm i instytucji, a także osób indywidualnych prowadzących działania reklamowe w tym kampanie sprzedażowe lub wizerunkowe. W przeciwieństwie do tradycyjnych kanałów komunikacji (telewizja, prasa, radio), social media pozwalają na podejmowanie interakcji z odbiorcą oraz bardziej szczegółową analizę potencjalnej grupy klientów, co przekłada się na większą skuteczność promocji.
„Social media marketing – skuteczna strategia komunikacji” to kurs dedykowany zarówno osobom rozpoczynającym, jak i prowadzącym już działalność w różnych serwisach social media. Jeżeli potrzebujesz informacji o sposobach promocji w mediach społecznościowych, znajdziesz tu wiele przydatnych porad, które możesz od razu zastosować. Celem kursu jest przekazanie wiedzy o prawidłowym planowaniu i realizowaniu kampanii w mediach społecznościowych czyli o tzw. startegii social media.