Kwietniowe nowości w Centrum Rozwoju Personalnego
Data dodania: 2018-04-25 14:51:20
Kwiecień obfitował w Centrum Rozwoju Personalnego w trzy ciekawe propozycje nowych szkoleń.
Sprawdź, co takiego przygotowaliśmy.
Dostępne nowości to:
PSYCHOLOGIA DZIECKA z zaświadczeniem MEN i dyplomem
35 godzin
Rodzice i wychowawcy są dla dziecka mikroświatem wartości, pierwowzorem zachowania się w różnych sytuacjach społecznych. Odpowiednie zachowanie rozwija w dziecku poczucie zaufania do świata i siebie samego. Właściwe rozumowanie i znajomość zmian rozwojowych w różnych obszarach funkcjonowania dziecka pozwalają dorosłym na odpowiedzialne i mądre wychowanie. Kiedy dorosły zdaje sobie sprawę, jak ważne jest znaczenie dzieciństwa dla funkcjonowania człowieka przez całe życie, bardziej świadomie będzie mógł wywiązywać się z zadań, jakie niesie za sobą bycie opiekunem.
|
|
KOMU PRZYDA SIĘ SZKOLENIE?
Rodzice, nauczyciele, opiekunowie, wychowawcy, psychologowie, terapeuci, studenci psychologii i pedagogiki
|
|
SPIS ZAGADNIEŃ:
1. Istota dzieciństwa: Istota dzieciństwa – wprowadzenie, Badania i koncepcje w obszarze zagadnień dotyczących dzieciństwa, Pespektywa historyczna. Ewolucja modelu dzieciństwa, Perspektywa kulturowa
2. Psychologia dziecięca – wprowadzenie: Psychologia– wprowadzenie ogólne, Czym jest psychologia dziecięca?, Psychologia dziecka a badanie rozwoju dziecka, Badania w obszarze psychologii dziecka, Zadania psychologii dziecka, Metody stosowane w dziedzinie psychologii dziecięcej 3. Teorie rozwoju dziecka: Psychologia rozwojowa – najważniejsze zagadnienia, Teorie rozwoju psychicznego, Piaget i jego teoria rozwoju dziecka, Teoria rozwoju dziecka w ujęciu Wygotskiego 4. Okres wczesnego dzieciństwa: Charakterystyka ogólna okresu wczesnego dzieciństwa, Kształtowanie się podstaw samoregulacji, Więź z opiekunem i jej wpływ na rozwój dziecka, Rozwój uczuć, woli i kontaktów społecznych, Znaczenie emocji, Funkcja semiotyczna i naśladownictwo, Własna aktywność dziecka, Rola środowiska społecznego 5. Okres średniego dzieciństwa: Charakterystyka ogólna okresu średniego dzieciństwa, Rozwój fizyczny i aktywność dziecka, Funkcjonowanie poznawcze i komunikacja, Rozwój osobowości, funkcjonowanie społeczne, Kompetencje emocjonalne, Rola środowiska społecznego 6. Okres późnego dzieciństwa: Charakterystyka ogólna okresu późnego dzieciństwa, Rozwój fizyczny i aktywność dziecka, Funkcjonowanie poznawcze i komunikacja, Rozwój osobowości, funkcjonowanie społeczne, Kompetencje emocjonalne, Rola środowiska społecznego |
|
KORZYŚCI:
Poznanie charakterystyki poszczególnych okresów rozwojowych dziecka, zrozumienie istoty dzieciństwa w dalszym funkcjonowaniu człowieka, co pozwoli na świadome wychowanie małych podopiecznych.
ZAPISZ SIĘ: http://crp.wroclaw.pl/kupuje/psychologia-dziecka-62.html |
ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE z zaświadczeniem MEN i dyplomem
30 godzin
Kryzysy nie omijają żadnej firmy. Za to każda firma ma szansę, aby przekuć burzliwy i niepewny czas w czas zmian i decyzji, które wpłyną korzystnie na jej dalsze funkcjonowanie. Wychodzenie z kryzysów to sztuka, a jeszcze większa sztuką jest odpowiednie na kryzys przygotowanie. Przedsiębiorcy mogą opanować ten kunszt, jednak wymaga to pewnej wiedzy i wysiłku.
|
KOMU PRZYDA SIĘ SZKOLENIE?
Właściciele firm, kadra zarządzająca, liderzy, specjaliści od komunikacji, psychologowie, studenci zarządzania
|
SPIS ZAGADNIEŃ:
1. Istota kryzysów: Kryzys w literaturze przedmiotu, Kryzys a sytuacja kryzysowa, Typy kryzysów, Skutki kryzysów
2. Skąd się biorą i jak rozpoznać kryzysy w firmie: Cykl życia organizacji a kryzys przedsiębiorstwa, Jak powstają kryzysy? - Czynniki zewnętrzne, - Czynniki wewnętrzne, - Przyczyny powstawania sytuacji kryzysowych w zależności od wielkości przedsiębiorstwa, - Pułapki w zarządzaniu a kryzys, Symptomy kryzysu
3. Zarządzanie kryzysem: Pojęcie zarządzania kryzysem, - Cele zarządzania kryzysowego, Fazy zarządzania kryzysowego w firmie, Strategie antykryzysowe, - Działania antykryzysowe ze względu na źródła kryzysu 4. Komunikacja w czasie kryzysu: Komunikacja kryzysowa, Plan komunikacji kryzysowej, Zasady komunikacji kryzysowej, - Strategia komunikowania się w kryzysie, - Pytania, które padają w kryzysie 5. Role i kompetencje menadżera w kryzysie: Kompetencje współczesnego, menadżera, Kompetencje kryzysowego menadżera, Wyzwania menadżera w czasach kryzysu, - Motywowanie pracowników w czasach kryzysu, - Empowerment, - Coaching, - Feedback – czyli informacja zwrotna, Dwa podejścia menadżerów do kryzysu, Koncepcja autentycznego przywództwa
|
KORZYŚCI:
Łatwiej przygotujesz się na kryzys i nie przeoczysz jego pierwszych symptomów, kiedy już do niego dojdzie będziesz wiedział, co należy zrobić aby się nie pogrążyć.
ZAPISZ SIĘ: http://crp.wroclaw.pl/kurs/zarzadzanie-kryzysem-w-firmie-61.html |
METODY TERAPII PEDAGOGICZNEJ z zaświadczeniem MEN i dyplomem 35 godzin Rozwój dziecka można stymulować, dlatego dzieciom z trudnościami w nauce można pomóc. Co więcej, odpowiednio przeprowadzona terapia pedagogiczna, doda dziecku wiary we własne możliwości i zmotywuje do podejmowania dalszych wyzwań. Ze względu na rodzaj zdiagnozowanych deficytów rozwojowych, stosuje się różne metody i formy pracy dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwojowych i oparte o indywidualny plan pracy z dzieckiem.
|
KOMU PRZYDA SIĘ SZKOLENIE? Nauczyciele, terapeuci, rodzice, opiekunowie, studenci pedagogiki |
SPIS ZAGADNIEŃ: 1. Metody usprawniania funkcji percepcyjno-motorycznych: Metody usprawniania percepcji wzrokowej, Metody usprawniania percepcji słuchowej, Metody usprawniania zaburzeń ruchowych
2. Metody usprawniania funkcji językowych: Usprawnianie zaburzeń mowy, Ćwiczenia rozwijające funkcje językowe, Praca z dzieckiem ze specyficznym zaburzeniem językowym (SLI)
3. Metody usprawniania pamięci i koncentracji: Pamięć i jej rodzaje, Ćwiczenia usprawniające pamięć, O koncentracji uwagi, Ćwiczenia rozwijające koncentrację uwagi
4. Metody usprawniające czytanie i pisanie: Zasady pracy z dzieckiem z dysleksją Specyficzne zaburzenia w pisaniu i czytaniu a nauka szkolna, Ćwiczenia w pisaniu, Ćwiczenia w czytaniu, Dysleksja L i P, Metoda Dennisona
5. Metody relaksacji: Technika relaksacji według Jacobsona w wersji B. Kaji, Relaksacja według Wintreberla, Relaksacja oparta na treningu autogennym Schultza, Artterapia, Masaż relaksacyjny, Ćwiczenia oddechowe
|
KORZYŚCI:
Przyczynisz się do harmonijnego rozwoju Twoich podopiecznym i pomożesz im pokonac trudności w nauce.
ZAPISZ SIĘ: http://crp.wroclaw.pl/kurs/metody-terapii-pedagogicznej-60.html |
Zapraszamy do udziału w nowościach.
Miesiąc maj zapowiada się równie ciekawie, zapraszamy do zaglądania na naszą stronę oraz śledzenia profilu na Facebbok'u.
Miesiąc maj zapowiada się równie ciekawie, zapraszamy do zaglądania na naszą stronę oraz śledzenia profilu na Facebbok'u.