Visual merchandising - kreowanie przestrzeni handlowej




Visual Merchandising - kreator przestrzeni handlowej

Informacje ogólne

Visual merchandising to kreowanie przestrzeni handlowej. Należy do dynamicznie rozwijających się narzędzi marketingowych. Dzięki znajomości zasad visual merchandisingu można doskonale komunikować się z klientem i wpływać na jego decyzje zakupowe. Visual merchandiser zajmuje się urządzaniem sklepów oraz ich witryn, eksponowaniem produktów w sposób przyciągający klientów. Profesjonalista, który opanował techniki kreowania przestrzeni handlowej potrafi stworzyć środowisko sprzyjające przyjaznym i skutecznym zakupom, dzięki czemu klienci wracają do sklepu.

Kurs "Visual merchandising – kreator przestrzeni handlowej" to kompletne i bardzo praktyczne kompendium wiedzy niezbędnej do wykonywania tego zawodu. Jest użyteczne nie tylko dla osób, którą chcą zajmować się visual merchandisingiem zawodowo, ale także dla właścicieli sklepów i stoisk sklepowych , kierowników sklepów czy osób interesujących się marketingiem. Na pojęcie visual merchandisingu składa się wiele zagadnień: psychologia klienta, zasady planowania układu sklepu, aranżowanie wnętrza sklepu -  zapoznasz się z nimi, uczestnicząc w naszym szkoleniu.

Podczas kursu zdobędziesz
wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • Technik visual merchandisingu
  • Psychologii klienta
  • Układu sklepu i planowania ekspozycji sklepowej
  • Zasad prezentacji produktu
  • Aranżacji witryn sklepowych
  • Zasad stosowania materiałów POS
  • Najczęstszych błędów w visual merchandisingu
Zawartość kursu:
  • Visual merchandising - zagadanienia wprowadzające
  • Klient. Elemenenty psychologii klienta
  • Podstawowe zasady układu sklepu i planowania ekspozycji sklepowej
  • Prezentacja produktu
  • Witryny sklepowe
  • Materiały POS
  • Najczęstsze błędy w visual merchandisingu

Mogą Cię też zainteresować kursy:


CENA KURSU: 220
KUPUJĄC U NAS ZYSKUJESZ:
  • Obszerne materiały
  • Fachową wiedzę
  • Zaświadczenie MEN
  • Prestiżowy dyplom

Po ukończeniu kursu otrzymasz:

  • zaświadczenie wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18.08.2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 186)
  • dyplom

 

 

OPINIE NASZYCH KURSANTÓW

Agnieszka, Pruszkow
Pod względem metrycznym jest to dość słaby kurs. Jeśli ktoś nie jest zaznajomiony z tematem to niewiele się dowie, a na pewno nie jest to wiedza, która pozwoli na wykonywanie danego zawodu. Mało treści .
M.Ł.
Kurs ''Visual Merchandising'' jest bardzo dobrym dodatkiem dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem i chciałyby dowiedzieć się więcej na temat psychologii klienta i sposobu tworzenia wystaw/ekspozycji w miejscach sprzedaży. Znalazłam tutaj kilka dość ważnych informacji, których wcześniej nie słyszałam na innych szkoleniach dla pracowników marketingu.
Kontakt z firmą szkoleniową nie był utrudniony. Wszelkie informacje zostały mi przesłane w ciągu kilku godzin od zakupu kursu na maila. Otrzymałam także dokumentację w pdf o którą dodatkowo prosiłam firmę.
Aleksandra, Gdańsk
Myśle, ze kurs jest bardzo podstawowy - taka informacja powinna znaleźć się w momencie zakupu. Treści jest bardzo mało, przepvoenienich zajęło mi niecałe 6 godzin - w tym kontekście cena wydane mi się mocno zawyżona.
Paweł, Łódź
Kurs - super!!!
Konkretna wiedza i elegancki certyfikat. Polecam w 100%
Elżbieta, Bielsko-Biała
wszystko super
Jakub, Kraków
Polecam Serdecznie :)
Magdalena, Chojnów
Wiedzą w pigułce, polecam. Krótko i konkretnie.
Marta , Wrocław
Jestem bardzo zadowolona
Karolina, Gniezno
Super, polecam :)